Ma már természetes, hogy amint megérkezünk egy klassz, stílusos szállodába, máris készítjük a szelfiket a szobában, a medencénél, a kilátás előtt, az étteremben, és töltjük fel Facebookra, Instagramra. Egy elegáns designhotel, a világ első Instagram-hotele, az 1888 Sydneyben erre játszik rá – nagyon okosan. Egy helyi divatbloggerrel együtt bejárták a szállodát és elkészítették a hotel Instagram térképét, azaz olyan helyeket, ahol különösen jó szelfi készíthető. Ezen kívül a recepció előtt egy hatalmas képkeret várja a lelkes szelfizőket, a 10.000-nél több Instagram követővel rendelkezők pedig automatikusan kapnak egy ingyen éjszakát a szállodában (egy éjszaka különben 179 ausztrál dollárnál indul).
A négycsillagos Sol Wave House Mallorcán a vendégek egymás közötti twitterezését szeretné elősegíteni azzal, hogy van egy, kizárólag a szálloda wifijével elérhető belső twitterhálózat, ahol a bulizós baráti társaság tagjai követhetik, hogy hol vannak a társaik a hotelben és rövid üzeneteket küldhetnek nekik. Sőt, külön Twitter Party szobájuk van.
A Four Seasons Pin.Pack.Go akciója keretében pedig arra bíztatta leendő vendégeit, hogy hozzanak létre saját táblát a Pinteresten arról a Four Seasons szállodáról, ahova éppen készülnek, tageljék be a szálloda nevét, és az egyik kollégától még utazásuk előtt segítséget kapnak a helyi látványosságokról és tudnivalókról.
Kommentek